Larsen Mobility | Fremvisning af el scooter

Forretnings- og handelsbetingelser hos Larsen Mobility

Nedenstående handelsbetingelser er udarbejdet for at give kunden en tryg købsoplevelse og sikre en høj service.
Handelsbetingelser er udarbejdet oktober 2018.

Ordrebehandling

Når du afgiver din ordre via www.larsen-elscooter.dk, vil du automatisk modtage en e-mail med angivelse af de bestilte varer og forsendelsesomkostningerne. Når Larsen Mobility ApS modtager din ordre, behandles den inden for 1-2 arbejdsdage. Vi pakker din bestilling og sender dig en besked, når den afsendes fra vores lager.

Leverance

Varen sendes senest 1-2 arbejdsdage efter modtagelse af ordren, dvs. du vil modtage den indenfor 3-4 arbejdsdage. Hvis varen ikke er på lager, sender vi dig en besked på mail eller telefon.
Ønsker du at afhente varen hos Larsen Mobility ApS, Ringkøbing, kan du gøre dette samme dag, hvis varen er under ”tilbehør” og ”reservedele”. Levering af El-scootere aftales individuel.

Fragt

Den bestilte vare kan afhentes på vores adresse i Ringkøbing, sendes med GLS eller leveres af Larsen Mobility ApS til brofaste øer i Danmark. Omkostninger forbundet med levering er oplyst ved bestilling af varen. Mindre pakker sendes til postshop eller din adresse med GLS  efter dit ønske. Større leverancer leveres af Larsen Mobility ApS til din adresse, dog kun til brofaste øer i Danmark.

Betaling

På larsen-elscooter.dk kan du betale med:

  • Visa/Dankort
  • Visa Elektron
  • Mastercard

Det kort, som blev anvendt ved købet, debiteres, når produktet sendes til kortholderen.

Afbestilling

Hvis du ønsker at afbestille en vare, skal du kontakte Larsen Mobility ApS hurtigst muligt og senest 12 timer efter afgivelsen af din ordre, for at være sikker på vi ikke har afsendt den.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesretten gælder i 14 dage fra køberens modtagelse af varen. Hvis du vil fortryde købet, skal du returnere varen i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi. Larsen Mobility ApS refunderer det beløb, du har betalt for varen, inklusive leveringsomkostninger. Køberen betaler for returneringen. På retursedlen findes detaljerede oplysninger (vedlægges forsendelsen).

Garanti

El scootere leveres med 3 års garanti. For at opretholde garantien skal El-scooteren til eftersyn 1 gang om året. Reservedele og tilbehør leveres med 2 års garanti i henhold til købeloven.

Reklamation

I tilfælde af fejl på varen skal du inden for rimelig tid efter at have opdaget en sådan fejl skriftligt eller mundtligt informere Larsen Mobility ApS om fejlen. Larsen Mobility ApS vil derefter give dig oplysninger om, hvordan du skal forholde dig. Reglerne vedrørende reklamation er fastsat i købeloven. Reklamationsretten dækker ikke sliddele så som dæk, pære, bremser og batterier. Reklamationsretten bortfælder ved brug af uoriginale dele, samt defekter grundet uagtsomhed eller manglende vedligehold.

Ved en evt. reklamation skal scooteren indleveres på værksted, det sted, hvor den er købt. Har du ikke mulighed for selv at bring scooteren til værkstedet kan forhandleren mod betaling udføre reparationen på din adresse, eller hente og bringe scooteren til værkstedet.

Personoplysninger

Larsen Mobility ApS behandler personoplysninger i overensstemmelse med persondataloven, og udelukkende til det formål at kunne levere de bestilte varer til dig.
Oplysninger, som kan knyttes til dig som person, vil aldrig blive tilgængelige for andre virksomheder eller kunne kobles til andre eksterne registre.

Kortoplysninger

Når du handler hos Larsen Mobility ApS, behandles kortoplysningerne af NETS/DIBS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler.

Oplysninger om forretningen

Larsen Mobility ApS
Birkmosevej 7
6950 Ringkøbing
Tlf.: 97330095
Mail: info@larsenautoindretning.dk
CVR: 37269336

Åbningstider

Man-torsdag: 7.30-16.00
Fredag: 7.30-14.00